Please read and say a little prayer
Page 1 of 1 • Share •
Please read and say a little prayer
Hey girls, just got this email: (sorry it's in Afrikaans)
Liewe Oom en Tannie,
Ek wil myself eers voorstel, daarom stuur ek `n foto van my saam met die e pos; My naam is Ashlyn Strydom en ek is agv my vroulike nuuskierigheid ses en `n halwe weke te vroeg in Nelspruit gebore op 12 Januarie 2010, ek is 41cm lank en het `n hele 1.65 kg geweeg by geboorte. Nou dat julle my ken wil julle seker weet waarom ek vir julle `n e pos stuur. Wel kom ek vertel gou.
Gister aand het ek wakker geword toe iets nats op my voel, en toe ek my ogies oopmaak kom ek agter dat dit `n traan is van my Mamma,Leanne wat oor my buk, en langs haar staan my Pappa,Biaan met trane wat ook oor sy wange rol. Dit was toe wat ek hoor die oom dokter sê dat die vog wat hulle van my longetjies afgetrek het, het `n bloederigheid in gehad wat hulle laat toets het. Dit was toe hy groot woorde soos :…..”daar is kanker selle in Ashlyn se bloed gekry”… sê,.wat my Pappa en Mamma se oë so vol trane geword het. Die oom Dr het my onmiddelik verwys na die enigste en beste spesialis ter wêreld wat my gesond kan maak. Hulle noem Hom “LIEWE JESUS” en Sy kontak besonderhede is BID. Ek het my oupa gevra om die e pos namens my te stuur, want hy het my vertel dat die oproep wat niks kos na LIEWE JESUS `n kragtige uitwerking het. Ek wil al die ooms en tannies vra wat die e pos kry net om `n kort gebedjie vir my op te sê, en jy kan maar kyk op my foto, my ogies is reeds toe, jy kan maar net begin bid.
Liewe Jesus, U sê in Jesia 45:19b…
”Wat Ek die Here sê bring redding, My woorde gee lewe”
ek bid nou U woord van lewe oor Ashlyn Strydom.
Baie dankie dat U my gebed verhoor.
AMEN.
Baie DANKIE, u gebedjie maak my hartjie bly.
Met al my Liefde
Ashlyn Strydom. xxx
NS: Stuur asseblief hierdie e pos aan al die ooms en tannies wat ook vir LIEWE JESUS ken.
Ashlyn Strydom was born 6.5 weeks too early weighing only 1.65kg and 41 cm long. Doctors found cancer cells in her blood. Please pray for this little baby girl!

Liewe Oom en Tannie,
Ek wil myself eers voorstel, daarom stuur ek `n foto van my saam met die e pos; My naam is Ashlyn Strydom en ek is agv my vroulike nuuskierigheid ses en `n halwe weke te vroeg in Nelspruit gebore op 12 Januarie 2010, ek is 41cm lank en het `n hele 1.65 kg geweeg by geboorte. Nou dat julle my ken wil julle seker weet waarom ek vir julle `n e pos stuur. Wel kom ek vertel gou.
Gister aand het ek wakker geword toe iets nats op my voel, en toe ek my ogies oopmaak kom ek agter dat dit `n traan is van my Mamma,Leanne wat oor my buk, en langs haar staan my Pappa,Biaan met trane wat ook oor sy wange rol. Dit was toe wat ek hoor die oom dokter sê dat die vog wat hulle van my longetjies afgetrek het, het `n bloederigheid in gehad wat hulle laat toets het. Dit was toe hy groot woorde soos :…..”daar is kanker selle in Ashlyn se bloed gekry”… sê,.wat my Pappa en Mamma se oë so vol trane geword het. Die oom Dr het my onmiddelik verwys na die enigste en beste spesialis ter wêreld wat my gesond kan maak. Hulle noem Hom “LIEWE JESUS” en Sy kontak besonderhede is BID. Ek het my oupa gevra om die e pos namens my te stuur, want hy het my vertel dat die oproep wat niks kos na LIEWE JESUS `n kragtige uitwerking het. Ek wil al die ooms en tannies vra wat die e pos kry net om `n kort gebedjie vir my op te sê, en jy kan maar kyk op my foto, my ogies is reeds toe, jy kan maar net begin bid.
Liewe Jesus, U sê in Jesia 45:19b…
”Wat Ek die Here sê bring redding, My woorde gee lewe”
ek bid nou U woord van lewe oor Ashlyn Strydom.
Baie dankie dat U my gebed verhoor.
AMEN.
Baie DANKIE, u gebedjie maak my hartjie bly.
Met al my Liefde
Ashlyn Strydom. xxx
NS: Stuur asseblief hierdie e pos aan al die ooms en tannies wat ook vir LIEWE JESUS ken.
Ashlyn Strydom was born 6.5 weeks too early weighing only 1.65kg and 41 cm long. Doctors found cancer cells in her blood. Please pray for this little baby girl!

Chantalle- V.I.P. Member

- Number of posts: 2360
Mood:
Registration date: 2009-02-02
Kgaladi- V.I.P. Member

- Number of posts: 1485
Registration date: 2008-10-27
Re: Please read and say a little prayer

9 April 2012
first beta 256 (15dpo), second beta 674 (17dpo), third beta 5544.80 (21dpo), heard the heartbeat on 26 April 2012 (123bpm)
ag no!!!!!!!!!!
this means something to me!!
baie dankie
ek bid vir hul!!
this means something to me!!
baie dankie
ek bid vir hul!!

Landie- V.I.P. Member

- Number of posts: 5091
Mood:
Registration date: 2008-10-03
The family lives close to us.
My prayers are with them.
My prayers are with them.

Sandy- V.I.P. Member

- Number of posts: 4767
Mood:
Registration date: 2009-01-28
Praying for this angel!!! 

Honey- V.I.P. Member

- Number of posts: 6890
Mood:
Registration date: 2008-08-05

Riana- Uber Member

- Number of posts: 670
Mood:
Registration date: 2009-07-16

Mandy-Leigh- V.I.P. Member

- Number of posts: 1710
Mood:
Registration date: 2009-02-24

Nix1407- Moderator

- Number of posts: 8805
Mood:
Registration date: 2009-02-28
This girl's story just brings tears to my eyes everytime I read it!
PRAYING FOR HER AND HER DEAR PARENTS!!!!
PRAYING FOR HER AND HER DEAR PARENTS!!!!
Guest- Guest
G 2b a Mom- Uber Member

- Number of posts: 806
Mood:
Registration date: 2009-06-22

Ilze- V.I.P. Member

- Number of posts: 8140
Mood:
Registration date: 2008-07-02
Similar topics» Rules... read them carefully...
» A prayer for the 33 trapped Chilean miners....
» Guaranteed to be read email address for Theresa May/ from Joana Morais blogspot
» OPSEC - Please Read and Sign
» Prayer for my daddy
» A prayer for the 33 trapped Chilean miners....
» Guaranteed to be read email address for Theresa May/ from Joana Morais blogspot
» OPSEC - Please Read and Sign
» Prayer for my daddy
Page 1 of 1