Update on my friends son..
Page 1 of 1 • Share •
Update on my friends son..
Hi jy,
Dit gaan beter die dokter het die pype uit sy mond gehaal en in sy keel gesit. Hy probeer wakker word maar die dokter wil nie hê hy moet wakker word nie omdat die pyn te veel gaan wees. Hy was gister weer in die teater waar hulle sy wonde skoon gemaak het. Die dokter laat nog niemand by hom toe nie behalwe sy vrou.
Ek voel beter vandat ek gehoor het dat hy vorder goed en dat sy organe en liggaam saam werk en nie die medikasie verwerp nie. Die verband is ook af so sy wonde is oop dit is ook 'n ander rede hoekom niemand mag ingaan nie seker maar vir infeksie.
Ek het baie groot geskrik want toe ek hom Sondag gesien het het hy baie sleg gelyk maar gebede sal hulle hier deur dra en ek glo dat hulle altwee weer gesond sal word.
Dankie vir die belangstelling ek waardeer dit baieeeee.
Dit gaan beter die dokter het die pype uit sy mond gehaal en in sy keel gesit. Hy probeer wakker word maar die dokter wil nie hê hy moet wakker word nie omdat die pyn te veel gaan wees. Hy was gister weer in die teater waar hulle sy wonde skoon gemaak het. Die dokter laat nog niemand by hom toe nie behalwe sy vrou.
Ek voel beter vandat ek gehoor het dat hy vorder goed en dat sy organe en liggaam saam werk en nie die medikasie verwerp nie. Die verband is ook af so sy wonde is oop dit is ook 'n ander rede hoekom niemand mag ingaan nie seker maar vir infeksie.
Ek het baie groot geskrik want toe ek hom Sondag gesien het het hy baie sleg gelyk maar gebede sal hulle hier deur dra en ek glo dat hulle altwee weer gesond sal word.
Dankie vir die belangstelling ek waardeer dit baieeeee.

Dooi- V.I.P. Member

- Number of posts: 10660
Mood:
Registration date: 2008-07-03
Re: Update on my friends son..
So bly dit gaan beter.

Ilze- V.I.P. Member

- Number of posts: 8140
Mood:
Registration date: 2008-07-02

Boo (Sharmein)- V.I.P. Member

- Number of posts: 3053
Mood:
Registration date: 2009-01-13

9 April 2012
first beta 256 (15dpo), second beta 674 (17dpo), third beta 5544.80 (21dpo), heard the heartbeat on 26 April 2012 (123bpm)
Shoo... that is very traumatic hey! Will

Danni- V.I.P. Member

- Number of posts: 3990
Mood:
Registration date: 2008-08-11
Similar topics» THE THING 2011 UPDATE
» Dawn Viens -- Missing 10/18/09
» LATEST UPDATE: Autograph Session on 13th March 2010
» Haleigh Cummings update: Tommy Croslin says he knows who killed Haleigh
» Stephany Flores -- Found Deceased 5/30/10 UPDATE: Joran van der Sloot Confesses!!
» Dawn Viens -- Missing 10/18/09
» LATEST UPDATE: Autograph Session on 13th March 2010
» Haleigh Cummings update: Tommy Croslin says he knows who killed Haleigh
» Stephany Flores -- Found Deceased 5/30/10 UPDATE: Joran van der Sloot Confesses!!
Page 1 of 1